Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Sami Pektaş
Sami Pektaş
Doç. Dr.
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
10
5
Yayın
27
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
0000-0003-4753-6112
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Aydınlık Üçlü Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Sami Pektaş
,
Gamze Durmuş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi
DOI: 10.38021/asbid.1167809
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
533
0
FAVORİ
533
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Invariance of a Measurement Model by Using the Covariance Structure Approach
Yazarlar:
Şeref Tan
,
Sami Pektaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.756865
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1062
0
FAVORİ
1062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN OKURYAZARLIK ÖĞRETİMİ ÖZYETERLİLİK ALGISI ÖLÇEĞİ TÜRKÇE UYARLAMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Fatih Destebaşı
, Kadir Vefa Tezel,
Sami Pektaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1022
0
FAVORİ
1022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship Between Different Variables For Math Literacy In PISA 2012: A Hybrid Model Study PISA 2012’de Matematik Okuryazarlığına Ait Farklı Değişkenler Arasındaki İlişki: Bir Hibrid Model Çalışması
Yazarlar:
Sami Pektaş
,
Mustafa Kılınç
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
834
0
FAVORİ
834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2012 Matematik Testlerinden İki Kitapçığın Gözlenen Puan Eşitleme Yöntemleri İle Eşitlenmesi
Yazarlar:
Sami Pektaş
,
Mustafa Kılınç
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1353
0
FAVORİ
1353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Editörlük
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü , Editör Yardımcısı , İstatistik Editörü
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Alan Editörü , Editör Yardımcısı , İstatistik Editörü
Kurul Üyeliği
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Aydınlık Üçlü Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Sami Pektaş
,
Gamze Durmuş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi
DOI: 10.38021/asbid.1167809
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
533
3
ATIF
0
FAVORİ
533
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Invariance of a Measurement Model by Using the Covariance Structure Approach
Yazarlar:
Şeref Tan
,
Sami Pektaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.756865
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1062
2
ATIF
0
FAVORİ
1062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat