avatar
Fahrettin Korkmaz Doç. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın 13 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 23
13 Yayın
5 Hakemlik
23 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Biyografi

Yazar 1979 Gaziantep doğumludur. Lisansını Uludağ felsefe, yüksel lisansını G.antep Üniversite rehberlik ve psikolojik danışmanlık alanında doktorasını aynı Üniversitede eğitim bilimleri alanında tamamlamıştır.2021 yılında Doçentlik ünvanını almıştır.

Kurum

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

Popüler Yayınları

0

1

1780

Eğitim Programı Tasarımı Tercihlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Serkan Ünsal, Fahrettin Korkmaz
DOI: 10.17860/mersinefd.305977
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8103

7

1

8103

Yayınlar

0

1289

Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2376

0

2376

Felsefe Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların Farklı Taksonomiler Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar: Serkan Ünsal, Fahrettin Korkmaz
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326609
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3658

0

3658

Eğitim Programı Tasarımı Tercihlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Serkan Ünsal, Fahrettin Korkmaz
DOI: 10.17860/mersinefd.305977
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8103

1

8103

0

1488

0

4521

Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2777

0

2777

Developing the Scale of Teacher Self-Efficacy in Teaching Process
Yazarlar: Fahrettin Korkmaz , Serkan Unsal
DOI: 10.12973/eu-jer.5.2.73
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 551

0

551

0

1599

Yayınlar

Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2376

2

0

2376

Felsefe Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların Farklı Taksonomiler Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar: Serkan Ünsal, Fahrettin Korkmaz
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326609
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3658

3

0

3658

Eğitim Programı Tasarımı Tercihlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Serkan Ünsal, Fahrettin Korkmaz
DOI: 10.17860/mersinefd.305977
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8103

7

1

8103

Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2777

9

0

2777

Eğitimin İşlevlerini Değerlendirme Ölçeği : Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17984/adyuebd.26853
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1599

2

0

1599

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.