avatar
Hasan Bakırcı Doç. Dr. VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 39 Hakemlik 43 CrossRef Atıf 65 TR Dizin Atıf 300
39 Yayın
43 Hakemlik
65 CrossRef Atıf
300 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Kurum

VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

4

12

1111

4

4

1145

6

2

684

0

1

990

0

1

1844

Yayınlar

1

79

0

83

0

142

0

230

0

290

0

359

0

391

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 802

0

802

4

1145

0

1577

12

1111

2

684

1

1498

1

1245

0

1070

0

1137

0

1379

0

6780

0

1308

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1176

0

1176

1

1844

0

1150

0

2846

Yayınlar

2

0

290

2

0

391

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 802

2

0

802

4

4

1145

4

12

1111

6

2

684

1

1

1498

Rehberli Araştırma Sorgulama Öğretim Yönteminin 7. Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Müge Sağdıç, Hasan Bakırcı
DOI: 10.32709/akusosbil.534626
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1245

2

1

1245

5

0

1137

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin FeTeMM Yaklaşımı Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.16949/turkbilmat.417939
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6780

3

0

6780

10

0

1308

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1176

1

0

1176

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.