avatar
Fatma Kırmızı Prof. Dr. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın 28 Hakemlik 31 CrossRef Atıf 77 TR Dizin Atıf 40
28 Yayın
31 Hakemlik
77 CrossRef Atıf
40 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Uygulamalı Dilbilim ve Eğitim Dilbilimi Sınıf Eğitimi Alan Eğitimleri (Diğer) Yaratıcı Drama Eğitimi Köy Enstitüleri, İlk okuma yazma öğretimi

Biyografi

-

Kurum

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi

Popüler Yayınları

0

4

1107

İlkokul Öğrencilerinin Ekrandan Okumaya Yönelik Tutumları
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.2
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 737

0

1

737

2

1

610

1

1

906

0

1

327

Yayınlar

1

327

Göçmen Öğrencilerin İlk Okuma Yazma Öğrenme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Fatma Kırmızı , Hilal Bozovalı, Emre Cingöz , Mihriban Hira
DOI: 10.29250/sead.1356457
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 276

0

276

0

295

4

1107

0

301

0

279

0

1683

1

906

0

524

1

610

0

1780

İlkokul Öğrencilerinin Ekrandan Okumaya Yönelik Tutumları
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.2
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 737

1

737

0

2441

0

934

0

1202

0

5483

0

1148

Okuduğunu anlamaya ilişkin başarı testi: geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar: İbrahim Halil Yurdakal, Fatma Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2018 , Dil Dergisi
DOI: 10.1501/Dilder_0000000255
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 67

0

67

0

1468

0

1532

0

3549

0

1753

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Özyeterlik Algıları
Yazarlar: Fatma Susar Kırmızı , Ceren Saygı
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000144840
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2276

0

2276

Yayınlar

1

0

301

1

1

906

1

0

524

2

1

610

34

0

1780

5

0

1111

6

0

2441

1

0

934

1

0

1202

4

0

5483

1

0

1148

Okuduğunu anlamaya ilişkin başarı testi: geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar: İbrahim Halil Yurdakal, Fatma Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2018 , Dil Dergisi
DOI: 10.1501/Dilder_0000000255
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 67

4

0

67

7

0

1468

3

0

3549

2

0

1753

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Özyeterlik Algıları
Yazarlar: Fatma Susar Kırmızı , Ceren Saygı
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000144840
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2276

4

0

2276

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.