Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Mehmet Altan Kurnaz
Mehmet Altan Kurnaz
Prof. Dr.
Kastamonu Üniversitesi
Yayın
29
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
28
TR Dizin Atıf
58
29
Yayın
4
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
58
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fizik Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Kastamonu Üniversitesi
Popüler Yayınları
Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tbap’larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Halil İbrahim Akyüz
, Murat Pektaş,
Mehmet Altan Kurnaz
,
Esra Kabataş Memiş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321331
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3924
12
ATIF
1
FAVORİ
3924
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yapılmış Bağlam Temelli Öğretim Konulu Çalışmaların Tematik İncelemesi
Yazarlar: Ülke Nursaç Kabuklu,
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1558
0
ATIF
1
FAVORİ
1558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Elektriğin İletimi Ünitesinin Öğretiminde Kullanılabilecek Bağlam Bilgisi Önerilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
İlyas Acet
,
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1182713
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
218
0
FAVORİ
218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSİ "KUVVETİN ÖLÇÜLMESİ VE SÜRTÜNME" ÜNİTESİNE YÖNELİK BAĞLAM TEMELLİ ÖĞRENME DURUMLARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mustafa Kemal Yüzbaşıoğlu
,
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.1227853
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
449
0
FAVORİ
449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Hazırladıkları Videolarda Su Konusuna Yönelik Algıları
Yazarlar:
Mustafa Kemal Yüzbaşıoğlu
,
İlyas Acet
,
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1159998
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
435
0
FAVORİ
435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mizahın "Haha"sı ile Öğrenmenin "Aha"sı Arasındaki Derin İlişki: Bağlam Temelli Çizgi Roman Geliştirilmesi, Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Kemal Yüzbaşıoğlu
,
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1268430
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
327
0
FAVORİ
327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yıldız ile İlgili Çoktan Seçmeli Sorulara Verdikleri Cevapların İncelenmesi: Doğru Cevapların Yanında Yanlış Cevapların da Analizi
Yazarlar:
Ebru Ezberci Çevik
,
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1119021
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
261
0
FAVORİ
261
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-Service Primary School Teachers' Motivations for Choosing The Teaching Profession and Their Self-Efficacy Beliefs in Science Teaching
Yazarlar:
Bahattin Deniz Altunoğlu
,
Mehmet Altan Kurnaz
,
Steven Sexton
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
252
0
FAVORİ
252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temellendirilmiş Zihinsel Model Teorisi
Yazarlar:
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1148
0
FAVORİ
1148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KUVVETİN ÖLÇÜLMESİ VE SÜRTÜNME ÜNİTESİNE YÖNELİK ALTERNATİF FİKİRLERİNİN İNCELENMESİ: SKOR ANALİZİ
Yazarlar:
Mustafa Kemal Yüzbaşıoğlu
,
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1552
0
FAVORİ
1552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8.SINIF FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMININ VE 2019,2020 YILLARINA AİT LGS SORULARININ SOLO TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
İlyas Acet
,
Azize Acet
,
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.835873
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
958
0
FAVORİ
958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim kurumlarına geçiş sınavlarındaki fen bilimleri sorularının gösterim türleri açısından incelenmesi: Bir yineleme çalışması
Yazarlar:
Mustafa Kemal Yüzbaşıoğlu
,
Umut Tokiçin
,
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.964830
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
784
0
FAVORİ
784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Genetik Kavramlar Konusuna İlişkin Eğitim Çalışmalarının Meta Analiz Yöntemi İle İncelenmesi
Yazarlar:
Bahattin Deniz Altunoğlu
,
Hafife Bozdemir
,
Sevcan Candan Helvacı
,
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
0
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıma ve Kırınım Konusundaki Bağlamlaşmış Bilgileri
Yazarlar: Hafife Bozdemir Yüzbaşıoğlu,
Ebru Ezberci Çevik
,
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.751832
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
709
0
FAVORİ
709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ses Hakkında Öğrenci Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Mustafa Kemal Yüzbaşıoğlu
,
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.687236
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1166
0
FAVORİ
1166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FARKLI GÖSTERİMLER HAKKINDA ÖZ-YETERLİK İNANÇ ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Umut Tokiçin
,
Mehmet Altan Kurnaz
,
Mustafa Kemal Yüzbaşıoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
804
0
FAVORİ
804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Editör'ün Önsözü, Editör ve Hakem Kurulu, İçindekiler
Yazarlar:
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
298
0
FAVORİ
298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yapılmış Bağlam Temelli Öğretim Konulu Çalışmaların Tematik İncelemesi
Yazarlar: Ülke Nursaç Kabuklu,
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1558
1
FAVORİ
1558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Editör'ün Önsözü, Editör ve Hakem Kurulu, İçindekiler
Yazarlar:
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
380
0
FAVORİ
380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Editör'ün Önsözü, Editör ve Hakem Kurulu, İçindekiler
Yazarlar:
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
515
0
FAVORİ
515
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sera Etkisi Konusundaki Alternatif Fikir Çalışmalarının Tematik İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Altan Kurnaz
, Erhan Aktaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
731
0
FAVORİ
731
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013 Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Volkan Yaz
,
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6767
0
FAVORİ
6767
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Astronomi Konularının Öğretiminde Kullanılan Farklı Yöntemlerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Hafife Bozdemir
,
Ebru Ezberci Çevik
,
Bahattin Deniz Altunoğlu
,
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1415
0
FAVORİ
1415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Astronomi Konu Alanında Yayınlanan Ulusal Makalelerin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Altan Kurnaz
, Hafife Bozdemir,
Bahattin deniz Altunoğlu
, Ebru Ezberci Çevik
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.02610
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8290
0
FAVORİ
8290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tbap’larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Halil İbrahim Akyüz
, Murat Pektaş,
Mehmet Altan Kurnaz
,
Esra Kabataş Memiş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321331
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3924
1
FAVORİ
3924
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Kurumlarına Giriş Sınav Sorularının Bazı Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Altan Kurnaz
,
Mustafa Kemal Yüzbaşıoğlu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1200
0
FAVORİ
1200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin Ölçme-Değerlendirmede Kavram Haritası Kullanım Durumları
Yazarlar:
Mehmet Kurnaz
,
Murat Pektaş
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6627
0
FAVORİ
6627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mental Models of School for Preschool Children
Yazarlar: A. Oguzhan Kildan,
Mehmet Altan Kurnaz
,
Berat Ahi
Yayın Bilgisi: 2013 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.2.2.97
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
339
0
FAVORİ
339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Güneş, Dünya ve Ay İle İlgili Zihinsel Modelleri
Yazarlar:
Mehmet Altan Kurnaz
, Ali Değermenci
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1554
0
FAVORİ
1554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Seviyelerine Göre Temel Astronomi Kavramlarına İlişkin Öğrenci Algılamalarının Karşılaştırması
Yazarlar:
Mehmet Kurnaz
, Ali Değermenci
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2287
0
FAVORİ
2287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MODEL TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMINI TEMEL ALAN ÖĞRENME ORTAMININ ÖĞRENCİLERİN ENERJİ KAVRAMINI ANLAMA DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Mehmet Kurnaz
,
Mehmet Altan Kurnaz
,
Ayşegül Sağlam Arslan
Yayın Bilgisi: 2011 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1680
0
FAVORİ
1680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
European Journal of Educational Research
İlköğretim Online
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Online Science Education Journal
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Online Science Education Journal
Teknik Editör , Editör , Yazım Editörü , Son Okuyucu , Yayın Editörü
Kurul Üyeliği
Online Science Education Journal
Hakemlik
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
8.SINIF FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMININ VE 2019,2020 YILLARINA AİT LGS SORULARININ SOLO TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
İlyas Acet
,
Azize Acet
,
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.835873
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
958
4
ATIF
0
FAVORİ
958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim kurumlarına geçiş sınavlarındaki fen bilimleri sorularının gösterim türleri açısından incelenmesi: Bir yineleme çalışması
Yazarlar:
Mustafa Kemal Yüzbaşıoğlu
,
Umut Tokiçin
,
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.964830
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
784
1
ATIF
0
FAVORİ
784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıma ve Kırınım Konusundaki Bağlamlaşmış Bilgileri
Yazarlar: Hafife Bozdemir Yüzbaşıoğlu,
Ebru Ezberci Çevik
,
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.751832
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
709
3
ATIF
0
FAVORİ
709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ses Hakkında Öğrenci Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Mustafa Kemal Yüzbaşıoğlu
,
Mehmet Altan Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.687236
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1166
2
ATIF
0
FAVORİ
1166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Astronomi Konu Alanında Yayınlanan Ulusal Makalelerin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Altan Kurnaz
, Hafife Bozdemir,
Bahattin deniz Altunoğlu
, Ebru Ezberci Çevik
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.02610
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8290
6
ATIF
0
FAVORİ
8290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tbap’larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Halil İbrahim Akyüz
, Murat Pektaş,
Mehmet Altan Kurnaz
,
Esra Kabataş Memiş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321331
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3924
12
ATIF
1
FAVORİ
3924
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat