avatar
Ali Osman Kocalar Doç. Dr. Marmara Üniversitesi
Yayın 17 Hakemlik 31 CrossRef Atıf 17 TR Dizin Atıf 24
17 Yayın
31 Hakemlik
17 CrossRef Atıf
24 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Coğrafya Eğitimi Kültür Coğrafyası Nüfus Coğrafyası Siyasi Coğrafya Türkiye Beşeri Coğrafyası

Kurum

Marmara Üniversitesi

Popüler Yayınları

COĞRAFYA ÖĞRETİMİNİN YEREL YÖNETİMLERDE KULLANIMI
Yayın Bilgisi: 2016 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1946

0

1

1946

COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE EKOLOJİK BÖLGE KAVRAMININ KULLANIMI
Yayın Bilgisi: 2017 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.291150
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4902

0

1

4902

Coğrafya Nedir?
Yayın Bilgisi: 2020 , Liberal Düşünce Dergisi
DOI: 10.36484/liberal.771132
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7163

3

1

7163

Yayınlar

Mekân ve materyal odaklı mekânsal bakış açısı
DOI: 10.32003/igge.1371709
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 461

0

461

0

218

Evaluation of II. Abdulhamid and his Period in Terms of Political Geography
DOI: 10.53047/josse.1341803
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 619

0

619

Coğrafya öğretmeni kimdir?
DOI: 10.32003/igge.1217091
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 547

0

547

ORTAKLAŞA REKABET COĞRAFYASI VE YERSİZ ÜRETİM
DOI: 10.32003/igge.917830
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 458

0

458

Coğrafya Nedir?
Yayın Bilgisi: 2020 , Liberal Düşünce Dergisi
DOI: 10.36484/liberal.771132
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7163

1

7163

0

732

0

358

0

774

COĞRAFYADA PEYZAJ TEORİSİ
DOI: 10.32003/iggei.441624
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2286

0

2286

NÜFUSU YOK OLMAYA YÜZ TUTMUŞ BİR CUMHURİYET: ADIGEY
Yayın Bilgisi: 2018 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.386179
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3617

0

3617

0

1436

COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE EKOLOJİK BÖLGE KAVRAMININ KULLANIMI
Yayın Bilgisi: 2017 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.291150
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4902

1

4902

COĞRAFYA ÖĞRETİMİNİN YEREL YÖNETİMLERDE KULLANIMI
Yayın Bilgisi: 2016 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1946

1

1946

COĞRAFYA ÖĞRENMEK NİÇİN ÖNEMLİDİR? LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARI
Yayın Bilgisi: 2015 , Doğu Coğrafya Dergisi
DOI: 10.17295/dcd.49497
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 21895

0

21895

0

7692

COĞRAFYA BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN PORTFOLYO DEĞERLENDİRMEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2014 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.76475
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2493

0

2493

Yayınlar

Mekân ve materyal odaklı mekânsal bakış açısı
DOI: 10.32003/igge.1371709
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 461

3

0

461

Coğrafya Nedir?
Yayın Bilgisi: 2020 , Liberal Düşünce Dergisi
DOI: 10.36484/liberal.771132
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7163

3

1

7163

ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA VE DERS KİTAPLARINDA ÇEVRE EĞİTİMİ: TÜRKİYE VE İRAN ÖRNEĞİ
Yazarlar: Ali Osman Kocalar , Gazi Cömert
DOI: 10.32003/igge.746771
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 732

1

0

732

COĞRAFYADA PEYZAJ TEORİSİ
DOI: 10.32003/iggei.441624
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2286

5

0

2286

COĞRAFYA ÖĞRENMEK NİÇİN ÖNEMLİDİR? LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARI
Yayın Bilgisi: 2015 , Doğu Coğrafya Dergisi
DOI: 10.17295/dcd.49497
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 21895

5

0

21895

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.