Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2020, Cilt: 4 Sayı: 1, 16 - 27, 23.06.2020

Öz

Kaynakça

  • Altunışık, R., Çoşkun, R., Bayraktaroğlu, S. & Yıldırım, E. (2007). Sosyal bilimlerde araştırma yöntemleri SPSS uygulamalı (geliştirilmiş beşinci baskı), Sakarya: Sakarya Yayıncılık.
  • Aktan, E., & Koçyiğit M. (2016). Sosyal medyanın turizm faaliyetlerindeki rolü üzerine teorik bir inceleme. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 62-73.
  • Başarangil, İ. (2019). Sosyal medyanın tatil tercihlerine etkisi: Kırklareli Üniversitesi Turizm Fakültesi öğrencileri üzerine bir araştırma. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 7, 839-852.
  • Bayram, M., Bayram, Ü., & Arıcı, S. (2016). Otel İşletmeleri Instagram paylaşımlarının sosyal medya pazarlaması kapsamında içerik analizi yöntemi ile değerlendirilmesi. İşletme Araştırmaları Dergisi, 8, 427-442.
  • Boyd, D. M., & Ellison, N. B. (2007). Social network sites: definition, history and scholarship. Journal of Computer‐Mediated Communication, 13, 210-230.
  • Buhalis, D., & Law, R. (2008). Progress in information technology and tourism management: 20 years on and 10 years after the internet-the state of e-tourism research. Tourism Management, 29, 609-623.
  • Cox, C. (2009). The role of user-generated content in tourists' travel planning behavior. Journal of Hospitality Marketing & Management, 18, 743-764.
  • Curkan, C. S. (2013). Sosyal medya ve turizm: Türkiye'deki turistik destinasyonların değerlendirilmesi. (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Balıkesir Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü, Balıkesir.
  • Çakı, C. (2016). Konaklama tercihlerinde sosyal medyanın rolü: Facebook örneği. (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). İnönü Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü, Malatya.
  • Çiftçi, H. (2016). Turistik destinasyon ürünlerinin popülerleşmesinde sosyal medyanın rolü. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 33, 544-551.
  • Demirbulat Güdü, Ö. & Saatçı, G. (2015). Tüketici tercih ve davranışları. Bozkurt, M. ve Şahin, B. (Ed.). Turizm pazarlaması içinde (ss.117-148). Çanakkale: Paradigma Akademi.
  • Doğan, M., Pekiner, B.A., & Karaca, E. (2018). Sosyal medyanın turizm ve turist tercihlerine etkisi: Kars-Doğu Ekspresi örneği. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 15, 669-683.
  • Doğaner, C.M., & Armağan, E. (2017). Seyahat bloglarının destinasyon seçimine etkisi. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 30, 224-237.
  • Durmuş, B., Yurtkoru, E.S. & Çinko, M. (2010). Sosyal bilimlerde SPSS’le veri analizi (tıpkı üçüncü basım), İstanbul: Beta Yayıncılık.
  • Ergun, N., Bayrak, R., & Doğan, S. (2019). Turizm pazarlaması için önemli bir pazarlama kanalı olan Instagram’da nitel bir araştırma. Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi, 3, 82-100.
  • Erol, G. (2009). Medya ve etik: internet haberciliğinde nesnellik, etik ilkelerin içeriği, uygulamadaki sorunlar ve televizyon haberciliği ile karşılaştırılması. Fırat Üniversitesi Medya ve Etik Sempozyumu, 07-09 Ekim, Türkiye.
  • Eröz Sü, S., & Doğdubay, M. (2012). Turistik ürün tercihinde sosyal medyanın rolü ve etik ilişkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 27, 133-157.
  • Eryılmaz, B. (2014). Sosyal medya kullanımının müşteri tercihleri üzerine etkileri: konaklama işletmelerinde bir inceleme. (Yayınlanmamış doktora tezi). Sakarya Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sakarya.
  • Eryılmaz, B., & Şengül, S. (2016). Sosyal medyada paylaşılan yöresel yemek fotoğraflarının turistlerin seyahat tercihleri üzerindeki etkisi. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi, 1, 32-42.
  • Eşitti, Ş., & Işık, M., (2015). Sosyal medyanın yabancı turistlerin Türkiye’yi tatil destinasyonu olarak tercih etmelerine etkisi. Karadeniz Araştırmaları Dergisi, 27, 11-30.
  • Fatanti, N. M., & Suyadnya, W. I. (2015). Beyond user gaze: how Instagram creates tourism destination brand?. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 211, 1089-109.
  • Fornell, C., & Larcker, D.F. (1981). Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error. Journal of Marketing Research, 18 (1), 39-50.
  • Fotis, J., Buhalis, D., & Rossides, N., (2012). Social media use and impact during the holiday travel planning process. Matthias, F., Francesco, R. & Lorenzo C. (Ed.). Information and communication, technologies in tourism 2012 içinde (ss. 13-24). Helsingborg, Sweden.
  • Granberg, L. (2019). The role of Instagram in choosing a travel destination. (Yayınlanmamış doktora tezi). Lulea University of Technology/Department of Business Administration, Technology and Social Sciences, Sweden.
  • Gretzel U., & Yoo K. H. (2008). Use and impact of online travel reviews. Peter, O. Wolfram, H. & Ulrike G. (Ed.). Information and communication technologies in Tourism 2008 içinde (ss. 35-46). Australia.
  • Güler Gönenç, E. (2015). Turistik ürün. Bozkurt, M. & Şahin B. (Ed.). Turizm pazarlaması içinde (ss. 149-188). Paradigma Akademi, Çanakkale.
  • Kim, W. G., Lim, H., & Brymer, R. A. (2015). The effectiveness of managing social media on hotel performance. International Journal of Hospitality Management, 44, 165-171.
  • Miller, M. (2011). The ultimate web marketing guide, 1st edition. Indiana: Person Education, Inc.
  • Olşen, G. (2019). Destinasyon pazarlamasında sosyal medyanın kullanımı ve sosyal medyanın yerli turistlerin destinasyon seçim kararlarına etkisi. (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Ege Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü, İzmir.
  • Osatuyi, B. (2012). Information seeking on social media sites: an exploratory study. Amcis 2012 Proceedings, 15, 1-10.
  • Pantano, E., Servidio, R., & Viassone, M. (2011). An exploratory study of the tourist-computer interaction: the role of web site usability on hotel quality perception. International Journal of Digital Content Technology and its Applications, 5, 208-216.
  • Pietro, D. L., Virgilio, D. F., & Pantano, E. (2011). Social network for the choice of tourist destination: attitude and behavioural intention. Journal of Hospitality and Tourism Technology, 3, 60-76.
  • Raykov, T. (1998). Coefficient alpha and composite reliability with interrelated nonhomogeneous items. Applied Psychological Measurement, 22(4) 375-385.
  • Sanay Yıldız, G. (2017). Elektronik turizm pazarlamasında güncel yaklaşımlar ve sosyal medyanın turistlerin destinasyon seçimi üzerindeki etkileri ve analizi. (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Haliç Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.
  • Taş, M., Ünal, A., & Zengin, B. (2019). Sosyal medyanın turistlerin satın alma kararları üzerindeki etkisi: Erzincan Kemaliye örneği. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 7 2226-2250.
  • Terttunen, A. (2017). The influence of Instagram on consumers’ travel planning and destination choice. (Ubpublished master thesis). Haaga-Helia University/Applied Sciences, Finland.
  • Ural, A. & Kılıç, İ. (2005). Bilimsel araştırma süreci ve SPSS ile veri analizi. Ankara: Detay Yayıncılık.
  • URL: http://www.icrossing.co.uk/.
  • URL: http://www.bursa.gov.tr.
  • URL: https://www.marketingweek.com.
  • URL: https://www.brandingturkiye.com/.
  • Weinberg, T., Wilbe L., & Corina, P. (2012). Social media marketing: strategien für Twitter, Facebook & Co. Germany: (3. Auflage), O’reilly.
  • Uygur, M. S. (2007). Turizm pazarlaması. İstanbul: Nobel Yayın Dağıtım.
  • Yazıcıoğlu, Y. & Erdoğan, S. (2007). SPSS uygulamalı bilimsel araştırma yöntemleri (genişletilmiş ikinci baskı). Ankara: Detay Yayıncılık.
  • Yazgan, Ş., & Sevinç, F. (2015). Sosyal medya kullanımının turistik destinasyon seçimine etkisi. Selçuk Üniversitesi 1. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends, and Indicators, 28-30 Mayıs, Türkiye.

YERLİ ZİYARETÇİLERİN DESTİNASYON SEÇİMLERİNDE INSTAGRAM’IN ROLÜNÜN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: BURSA ULUDAĞ ÖRNEĞİ

Yıl 2020, Cilt: 4 Sayı: 1, 16 - 27, 23.06.2020

Öz

Çalışmada, Türkiye’nin önemli kış turizmi merkezlerinden Bursa Uludağ Kayak Merkezi’ni ziyaret eden yerli ziyaretçilerin destinasyon seçim süreçlerinde bir araç olarak Instagram’ı (sosyal medyada ücretsiz fotoğraf ve video paylaşma uygulaması) kullanım düzeylerinin ve ilgili uygulamanın destinasyon seçimlerindeki rolünün belirlenmesi amaçlanmaktadır. Bu kapsamda araştırmanın verileri Uludağ Kayak Merkezi’ne gelen ziyaretçilere yönelik gerçekleştirilen anket çalışması ile elde edilmiştir. Yerli ziyaretçilere kendilerinin cevaplandırdıkları 300 anket formu ulaştırılmıştır. Araştırma analizleri (SPSS) sonucunda anket formlarından (268 anket) elde edilen verilere göre; yerli ziyaretçilerin çoğunluğunun sık sık seyahatleri ile ilgili olarak Instagram’dan bildirimde bulundukları (%59,7), Instagram’dan tatil destinasyonu araması yaptıkları (%73,9) ve Instagram’dan yeni tatil destinasyonlar keşfettikleri (%69) belirlenmiştir. Yerli ziyaretçilerin az bir kısmının ise seyahatleri ile ilgili Instagram’da bildirimde bulunmadıkları (%9,7), Instagram’da tatil destinasyonu aramadıkları (%9,3) ve henüz Instagram’da yeni bir tatil destinasyonu keşfetmedikleri (%7,5) belirlenmiştir.

Kaynakça

  • Altunışık, R., Çoşkun, R., Bayraktaroğlu, S. & Yıldırım, E. (2007). Sosyal bilimlerde araştırma yöntemleri SPSS uygulamalı (geliştirilmiş beşinci baskı), Sakarya: Sakarya Yayıncılık.
  • Aktan, E., & Koçyiğit M. (2016). Sosyal medyanın turizm faaliyetlerindeki rolü üzerine teorik bir inceleme. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 62-73.
  • Başarangil, İ. (2019). Sosyal medyanın tatil tercihlerine etkisi: Kırklareli Üniversitesi Turizm Fakültesi öğrencileri üzerine bir araştırma. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 7, 839-852.
  • Bayram, M., Bayram, Ü., & Arıcı, S. (2016). Otel İşletmeleri Instagram paylaşımlarının sosyal medya pazarlaması kapsamında içerik analizi yöntemi ile değerlendirilmesi. İşletme Araştırmaları Dergisi, 8, 427-442.
  • Boyd, D. M., & Ellison, N. B. (2007). Social network sites: definition, history and scholarship. Journal of Computer‐Mediated Communication, 13, 210-230.
  • Buhalis, D., & Law, R. (2008). Progress in information technology and tourism management: 20 years on and 10 years after the internet-the state of e-tourism research. Tourism Management, 29, 609-623.
  • Cox, C. (2009). The role of user-generated content in tourists' travel planning behavior. Journal of Hospitality Marketing & Management, 18, 743-764.
  • Curkan, C. S. (2013). Sosyal medya ve turizm: Türkiye'deki turistik destinasyonların değerlendirilmesi. (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Balıkesir Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü, Balıkesir.
  • Çakı, C. (2016). Konaklama tercihlerinde sosyal medyanın rolü: Facebook örneği. (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). İnönü Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü, Malatya.
  • Çiftçi, H. (2016). Turistik destinasyon ürünlerinin popülerleşmesinde sosyal medyanın rolü. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 33, 544-551.
  • Demirbulat Güdü, Ö. & Saatçı, G. (2015). Tüketici tercih ve davranışları. Bozkurt, M. ve Şahin, B. (Ed.). Turizm pazarlaması içinde (ss.117-148). Çanakkale: Paradigma Akademi.
  • Doğan, M., Pekiner, B.A., & Karaca, E. (2018). Sosyal medyanın turizm ve turist tercihlerine etkisi: Kars-Doğu Ekspresi örneği. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 15, 669-683.
  • Doğaner, C.M., & Armağan, E. (2017). Seyahat bloglarının destinasyon seçimine etkisi. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 30, 224-237.
  • Durmuş, B., Yurtkoru, E.S. & Çinko, M. (2010). Sosyal bilimlerde SPSS’le veri analizi (tıpkı üçüncü basım), İstanbul: Beta Yayıncılık.
  • Ergun, N., Bayrak, R., & Doğan, S. (2019). Turizm pazarlaması için önemli bir pazarlama kanalı olan Instagram’da nitel bir araştırma. Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi, 3, 82-100.
  • Erol, G. (2009). Medya ve etik: internet haberciliğinde nesnellik, etik ilkelerin içeriği, uygulamadaki sorunlar ve televizyon haberciliği ile karşılaştırılması. Fırat Üniversitesi Medya ve Etik Sempozyumu, 07-09 Ekim, Türkiye.
  • Eröz Sü, S., & Doğdubay, M. (2012). Turistik ürün tercihinde sosyal medyanın rolü ve etik ilişkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 27, 133-157.
  • Eryılmaz, B. (2014). Sosyal medya kullanımının müşteri tercihleri üzerine etkileri: konaklama işletmelerinde bir inceleme. (Yayınlanmamış doktora tezi). Sakarya Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sakarya.
  • Eryılmaz, B., & Şengül, S. (2016). Sosyal medyada paylaşılan yöresel yemek fotoğraflarının turistlerin seyahat tercihleri üzerindeki etkisi. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi, 1, 32-42.
  • Eşitti, Ş., & Işık, M., (2015). Sosyal medyanın yabancı turistlerin Türkiye’yi tatil destinasyonu olarak tercih etmelerine etkisi. Karadeniz Araştırmaları Dergisi, 27, 11-30.
  • Fatanti, N. M., & Suyadnya, W. I. (2015). Beyond user gaze: how Instagram creates tourism destination brand?. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 211, 1089-109.
  • Fornell, C., & Larcker, D.F. (1981). Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error. Journal of Marketing Research, 18 (1), 39-50.
  • Fotis, J., Buhalis, D., & Rossides, N., (2012). Social media use and impact during the holiday travel planning process. Matthias, F., Francesco, R. & Lorenzo C. (Ed.). Information and communication, technologies in tourism 2012 içinde (ss. 13-24). Helsingborg, Sweden.
  • Granberg, L. (2019). The role of Instagram in choosing a travel destination. (Yayınlanmamış doktora tezi). Lulea University of Technology/Department of Business Administration, Technology and Social Sciences, Sweden.
  • Gretzel U., & Yoo K. H. (2008). Use and impact of online travel reviews. Peter, O. Wolfram, H. & Ulrike G. (Ed.). Information and communication technologies in Tourism 2008 içinde (ss. 35-46). Australia.
  • Güler Gönenç, E. (2015). Turistik ürün. Bozkurt, M. & Şahin B. (Ed.). Turizm pazarlaması içinde (ss. 149-188). Paradigma Akademi, Çanakkale.
  • Kim, W. G., Lim, H., & Brymer, R. A. (2015). The effectiveness of managing social media on hotel performance. International Journal of Hospitality Management, 44, 165-171.
  • Miller, M. (2011). The ultimate web marketing guide, 1st edition. Indiana: Person Education, Inc.
  • Olşen, G. (2019). Destinasyon pazarlamasında sosyal medyanın kullanımı ve sosyal medyanın yerli turistlerin destinasyon seçim kararlarına etkisi. (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Ege Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü, İzmir.
  • Osatuyi, B. (2012). Information seeking on social media sites: an exploratory study. Amcis 2012 Proceedings, 15, 1-10.
  • Pantano, E., Servidio, R., & Viassone, M. (2011). An exploratory study of the tourist-computer interaction: the role of web site usability on hotel quality perception. International Journal of Digital Content Technology and its Applications, 5, 208-216.
  • Pietro, D. L., Virgilio, D. F., & Pantano, E. (2011). Social network for the choice of tourist destination: attitude and behavioural intention. Journal of Hospitality and Tourism Technology, 3, 60-76.
  • Raykov, T. (1998). Coefficient alpha and composite reliability with interrelated nonhomogeneous items. Applied Psychological Measurement, 22(4) 375-385.
  • Sanay Yıldız, G. (2017). Elektronik turizm pazarlamasında güncel yaklaşımlar ve sosyal medyanın turistlerin destinasyon seçimi üzerindeki etkileri ve analizi. (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Haliç Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.
  • Taş, M., Ünal, A., & Zengin, B. (2019). Sosyal medyanın turistlerin satın alma kararları üzerindeki etkisi: Erzincan Kemaliye örneği. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 7 2226-2250.
  • Terttunen, A. (2017). The influence of Instagram on consumers’ travel planning and destination choice. (Ubpublished master thesis). Haaga-Helia University/Applied Sciences, Finland.
  • Ural, A. & Kılıç, İ. (2005). Bilimsel araştırma süreci ve SPSS ile veri analizi. Ankara: Detay Yayıncılık.
  • URL: http://www.icrossing.co.uk/.
  • URL: http://www.bursa.gov.tr.
  • URL: https://www.marketingweek.com.
  • URL: https://www.brandingturkiye.com/.
  • Weinberg, T., Wilbe L., & Corina, P. (2012). Social media marketing: strategien für Twitter, Facebook & Co. Germany: (3. Auflage), O’reilly.
  • Uygur, M. S. (2007). Turizm pazarlaması. İstanbul: Nobel Yayın Dağıtım.
  • Yazıcıoğlu, Y. & Erdoğan, S. (2007). SPSS uygulamalı bilimsel araştırma yöntemleri (genişletilmiş ikinci baskı). Ankara: Detay Yayıncılık.
  • Yazgan, Ş., & Sevinç, F. (2015). Sosyal medya kullanımının turistik destinasyon seçimine etkisi. Selçuk Üniversitesi 1. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends, and Indicators, 28-30 Mayıs, Türkiye.
Toplam 45 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Turizm (Diğer)
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Aydın Ünal 0000-0002-6377-8587

Sinan Baran Bayar 0000-0002-3039-3162

Yayımlanma Tarihi 23 Haziran 2020
Gönderilme Tarihi 21 Mayıs 2020
Yayımlandığı Sayı Yıl 2020 Cilt: 4 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Ünal, A., & Bayar, S. B. (2020). YERLİ ZİYARETÇİLERİN DESTİNASYON SEÇİMLERİNDE INSTAGRAM’IN ROLÜNÜN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: BURSA ULUDAĞ ÖRNEĞİ. Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi, 4(1), 16-27.
AMA Ünal A, Bayar SB. YERLİ ZİYARETÇİLERİN DESTİNASYON SEÇİMLERİNDE INSTAGRAM’IN ROLÜNÜN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: BURSA ULUDAĞ ÖRNEĞİ. utsobilder/IJOSSAR. Haziran 2020;4(1):16-27.
Chicago Ünal, Aydın, ve Sinan Baran Bayar. “YERLİ ZİYARETÇİLERİN DESTİNASYON SEÇİMLERİNDE INSTAGRAM’IN ROLÜNÜN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: BURSA ULUDAĞ ÖRNEĞİ”. Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi 4, sy. 1 (Haziran 2020): 16-27.
EndNote Ünal A, Bayar SB (01 Haziran 2020) YERLİ ZİYARETÇİLERİN DESTİNASYON SEÇİMLERİNDE INSTAGRAM’IN ROLÜNÜN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: BURSA ULUDAĞ ÖRNEĞİ. Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi 4 1 16–27.
IEEE A. Ünal ve S. B. Bayar, “YERLİ ZİYARETÇİLERİN DESTİNASYON SEÇİMLERİNDE INSTAGRAM’IN ROLÜNÜN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: BURSA ULUDAĞ ÖRNEĞİ”, utsobilder/IJOSSAR, c. 4, sy. 1, ss. 16–27, 2020.
ISNAD Ünal, Aydın - Bayar, Sinan Baran. “YERLİ ZİYARETÇİLERİN DESTİNASYON SEÇİMLERİNDE INSTAGRAM’IN ROLÜNÜN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: BURSA ULUDAĞ ÖRNEĞİ”. Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi 4/1 (Haziran 2020), 16-27.
JAMA Ünal A, Bayar SB. YERLİ ZİYARETÇİLERİN DESTİNASYON SEÇİMLERİNDE INSTAGRAM’IN ROLÜNÜN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: BURSA ULUDAĞ ÖRNEĞİ. utsobilder/IJOSSAR. 2020;4:16–27.
MLA Ünal, Aydın ve Sinan Baran Bayar. “YERLİ ZİYARETÇİLERİN DESTİNASYON SEÇİMLERİNDE INSTAGRAM’IN ROLÜNÜN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: BURSA ULUDAĞ ÖRNEĞİ”. Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi, c. 4, sy. 1, 2020, ss. 16-27.
Vancouver Ünal A, Bayar SB. YERLİ ZİYARETÇİLERİN DESTİNASYON SEÇİMLERİNDE INSTAGRAM’IN ROLÜNÜN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: BURSA ULUDAĞ ÖRNEĞİ. utsobilder/IJOSSAR. 2020;4(1):16-27.

Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi / International of Social Sciences Academic Researches