Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

İşitsel-Dilsel Yöntem

Yıl 2010, Sayı: 18, 119 - 127, 05.09.2010

Öz

İşitsel-Dilsel Yöntem, dil eğitiminde dinlediğini anlama ve
konuşma becerilerine öncelik veren, bu becerileri diyaloglar ve sözlü
uygulamalar ile pekiştirerek dil eğitimini belli bir düzene göre yapmayı
amaçlayan bir yabancı dil öğretim yöntemidir. 1929 yılında The Coleman Report,
Amerikan okullarında kullanmak üzere yabancı dil öğretiminde okuma ağırlıklı
bir yöntem önerdi. Bu yöntem daha çok metinleri anlama üzerinde durdu.

Kaynakça

  • Ömer Demircan, Yabancı Dil Öğretim Yöntemleri (İstan­bul: Can Ofset, 1990), s. 182-183.
Yıl 2010, Sayı: 18, 119 - 127, 05.09.2010

Öz

Kaynakça

  • Ömer Demircan, Yabancı Dil Öğretim Yöntemleri (İstan­bul: Can Ofset, 1990), s. 182-183.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Din Araştırmaları
Bölüm Araştırma
Yazarlar

Erdinç Doğru

Yayımlanma Tarihi 5 Eylül 2010
Gönderilme Tarihi 11 Ekim 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Sayı: 18

Kaynak Göster

ISNAD Doğru, Erdinç. “İşitsel-Dilsel Yöntem”. Eskiyeni 18 (Eylül 2010), 119-127.
Eskiyeni  Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır. | Sherpa Romeo