Ali Baltacı profil resmi
Ali Baltacı Bir kuruma bağlı değildir
Yayın 45 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 535
45 Yayın
19 Hakemlik
535 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Bir kuruma bağlı değildir

Popüler Yayınları

Nitel Araştırma Süreci: Nitel Bir Araştırma Nasıl Yapılır?
DOI: 10.31592/aeusbed.598299
ATIF 340 FAVORİ 7 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 258965

340

7

258965

0

6

234222

0

4

13680

Nitel Veri Analizinde Miles-Huberman Modeli
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 37322

0

2

37322

Psikolojik Yıldırma ve Örgütsel Bağlılık İlişkisinde Önyargının Aracılık Rolü
DOI: 10.33905/bseusbed.411725
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1500

2

2

1500

Yayınlar

0

276

0

1790

4

13680

0

477

Doğu ve Batı Düşüncesinde Dini Çeşitlilik: Bir Giriş Denemesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Bitlis İslamiyat Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1910

0

1910

Praetoryanist Liderlik Ölçeğinin Geliştirilmesi
DOI: 10.17336/igusbd.594548
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1011

0

1011

Okul Yöneticilerine Göre İmam-Hatip Liselerinde Karşılaşılan Sorunlar
Yayın Bilgisi: 2019 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.567258
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2328

1

2328

Yüksek Din Öğretiminde Okul Terki
Yayın Bilgisi: 2019 , Marife Dini Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33420/marife.625466
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1006

0

1006

İmam-Hatip Liselerinde Çalışan Öğretmenlerin Mesleki Sorunlarının Analizi ve Çözüm Önerileri
Yayın Bilgisi: 2019 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.29288/ilted.588197
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1118

1

1118

Nitel Araştırma Süreci: Nitel Bir Araştırma Nasıl Yapılır?
DOI: 10.31592/aeusbed.598299
FAVORİ 7 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 258965

7

258965

Muhafazakâr Tüketim: Türkiye’de Muhafazakârlığın Tüketim Eksenli Dönüşüm Dinamikleri
DOI: 10.30623/harranilahiyatdergisi.620817
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2139

1

2139

Din Kültürü ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Mesleğe Tutumları ile Eğitime Olan İnançları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Ali Baltacı , Mehmet Kamil Coşkun
Yayın Bilgisi: 2019 , Dergiabant
DOI: 10.33931/abuifd.560674
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 822

0

822

1

1102

0

2995

2

648

Avrupa Okullarında İslamofobi: Çok Uluslu Fenomenolojik Bir Araştırma
Yazarlar: Ali Baltacı , Murat Kayacan
Yayın Bilgisi: 2019 , ULUM
DOI: 10.5281/zenodo.3353411
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1238

0

1238

SOSYAL SİSTEM KURAMI VE EĞİTİM ÖRGÜTLERİNE ETKİLERİ
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 37815

0

37815

Din Öğretimi Öğretmenlerinin Üst-Bilişsel Farkındalık Düzeyleri
DOI: 10.17984/adyuebd.411749
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 994

0

994

1

8515

Manevi Sağlık ve Hayata Yönelim Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yayın Bilgisi: 2019 , Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.535663
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1266

0

1266

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Demokratik Tutumları
DOI: 10.35415/sirnakifd.470026
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 962

0

962

0

804

Praetoryanist Davranış Kalıpları: Okul Müdürleri Üzerine Bir İnceleme
DOI: 10.14686/buefad.422958
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 829

0

829

0

831

0

1731

0

1152

Habitus: Dini İnanç Habitusunun Oluşumu Üzerine Kavramsal Bir İnceleme
DOI: 10.30803/adusobed.411797
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5870

0

5870

0

1018

0

1401

6

234222

2

1500

0

2437

The Legality of Religious Symbols in European Schools
Yayın Bilgisi: 2017 , Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.356795
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1454

0

1454

Bilgi Uçurma: Kavram ve Kuramsal Temeller
DOI: 10.18506/anemon.287916
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4370

0

4370

0

1857

Nitel Veri Analizinde Miles-Huberman Modeli
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 37322

2

37322

0

1600

0

1500

Eğitim Örgütlerinde Bilgi Uçurma Sürecinin Yönetilmesi
DOI: 10.20860/ijoses.287863
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1548

0

1548

Avrupa Okullarında Dini Simgelerin Yasallığı
Yayın Bilgisi: 2017 , Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.286581
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2050

0

2050

0

967

0

1590

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

Yüksek Din Öğretiminde Okul Terki
Yayın Bilgisi: 2019 , Marife Dini Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33420/marife.625466
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1006

6

0

1006

İmam-Hatip Liselerinde Çalışan Öğretmenlerin Mesleki Sorunlarının Analizi ve Çözüm Önerileri
Yayın Bilgisi: 2019 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.29288/ilted.588197
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1118

1

1

1118

Nitel Araştırma Süreci: Nitel Bir Araştırma Nasıl Yapılır?
DOI: 10.31592/aeusbed.598299
ATIF 340 FAVORİ 7 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 258965

340

7

258965

Muhafazakâr Tüketim: Türkiye’de Muhafazakârlığın Tüketim Eksenli Dönüşüm Dinamikleri
DOI: 10.30623/harranilahiyatdergisi.620817
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2139

2

1

2139

Din Kültürü ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Mesleğe Tutumları ile Eğitime Olan İnançları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Ali Baltacı , Mehmet Kamil Coşkun
Yayın Bilgisi: 2019 , Dergiabant
DOI: 10.33931/abuifd.560674
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 822

3

0

822

İmam Hatip Liselerindeki Suriyeli Öğrencilerin Din Eğitimi Sorunları: Çözüme Yönelik Nitel Bir Analiz
Yazarlar: Ali Baltacı , Mehmet Kamil Coşkun, İsa Ceylan
DOI: 10.33227/auifd.559156
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1102

3

1

1102

DİN DERSİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİ YAKLAŞIMLARI: ETNOMETODOLOJİK BİR ARAŞTIRMA
DOI: 10.33415/daad.567729
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2995

2

0

2995

Din Öğretimi Öğretmenlerinin Üst-Bilişsel Farkındalık Düzeyleri
DOI: 10.17984/adyuebd.411749
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 994

1

0

994

Manevi Sağlık ve Hayata Yönelim Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yayın Bilgisi: 2019 , Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.535663
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1266

3

0

1266

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Demokratik Tutumları
DOI: 10.35415/sirnakifd.470026
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 962

3

0

962

5

0

804

Praetoryanist Davranış Kalıpları: Okul Müdürleri Üzerine Bir İnceleme
DOI: 10.14686/buefad.422958
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 829

1

0

829

1

0

831

7

0

1731

Habitus: Dini İnanç Habitusunun Oluşumu Üzerine Kavramsal Bir İnceleme
DOI: 10.30803/adusobed.411797
ATIF 125 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5870

125

0

5870

4

0

1018

Psikolojik Yıldırma ve Örgütsel Bağlılık İlişkisinde Önyargının Aracılık Rolü
DOI: 10.33905/bseusbed.411725
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1500

2

2

1500

The Legality of Religious Symbols in European Schools
Yayın Bilgisi: 2017 , Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.356795
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1454

1

0

1454

Bilgi Uçurma: Kavram ve Kuramsal Temeller
DOI: 10.18506/anemon.287916
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4370

5

0

4370

6

0

1857

Okul Müdürlerinin Öz-Yeterlik Algıları ve Mesleğe Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
DOI: 10.29065/usakead.306507
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1500

8

0

1500

Eğitim Örgütlerinde Bilgi Uçurma Sürecinin Yönetilmesi
DOI: 10.20860/ijoses.287863
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1548

3

0

1548

Avrupa Okullarında Dini Simgelerin Yasallığı
Yayın Bilgisi: 2017 , Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.286581
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2050

2

0

2050

1

0

967

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.